Omtumlande

Den gångna veckan har varit väldigt omtumlande på många sätt och också väldigt känslosam. Den startade i min något tråkiga tillvaro med illamående, ångest och problem som för tillfället var fallet. Plötsligt händer något som får familjen att samlas och som blir väldigt känslosamt, men som samtidigt är väldigt nyttigt för var och en av oss som är inblandade men på olika sätt. Efteråt känns saker både bättre och enklare samtidigt som en prosess sätts igång. Jag har lovat att ställa upp och gör nu detta gladerligen!!  Jag är mycket gladare nu och jag känner att jag har gjort en insats, jag är stolt och det är inte bara över mig själv utan snarare mest över en annan persons storartade insats!!

Samtidigt som dessa dagar har pågått så har jag även bett om hjälp med min ekonomiska sittuation för att få bukt med lite av min ångest. Jag är så glad att jag har fått den hjälpen. Jag har flera gånger tidigare försökt söka lån för att lösa mina dyra krediter som kostar mig tusentals kronor i månaden men jag har inte fått något då jag har sjukersättning på halvtid. Nu har dessbättre detta löst sig och jag kommer minska min månadskostnad med minst 4000 kr i månaden. Kan inte fatta det! snacka om skillnad i kostnader för samma summa!!! Jag har nu också lovat mig själv att aldrig utsätta mig för detta igen.

Skönt att må mycket bättre och att ångesten håller sig borta, behöver inte ens ta tabletter längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0