I morgon ska det rockas fett

kl 18.00 glider vi ut med Viking Lines Cinderella för ett dygns party. Jag och Emma ska se till att roa oss som bara vi kan...... Ombord på båten finns också bandet Time Machine som spelar en massa kul rock vilket passar mig som handen i handsken. Har sett bandet tidigare och dom har sett mig................... ASG! Förutom att hänga längst fram när bandet spelar för att få känna stämningen och rocka med till all härlig musik så kommer man definitivt hitta mig på dansgolvet då det är en av mina passioner i livet att just dansa. Dessvärre är jag lite trasig och har några små krämper men jag hoppas på att kunna supa bort dessa så jag kan dansa lika fantastiskt som vanligt vilket både drar blickar till mig och skapar aggrisivitet och detta ger ju givetvis mig njutning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0