Depp

Just nu är livet allt annat än kul! Hatar när jag kommer i dessa svackor!!!! Jag har haft jätte ont i ett par dagar och ångestatacker utan dess like. Dessutom har ju så klart min medicin varit slut så det har ju inte gjort det hela bättre. Detta gör ju också så jag blir fumlig och glömsk så jag tappar saker, slår mig och glömmer saker som jag ska göra vilket också ger ångest. Ekonomin är verkligen inte bra nu efter flytten och renoveringen som föll samman med jul och julklappar.............SUCK! Tänk vad pengar kan ge ångest.

Kommentarer
Postat av: Emma

Puss gumman!! Ring mig när du behöver... Vet jag blev sen idag vågar inte ringa

2009-01-10 @ 23:33:17
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0