På banan igen trots tekniska problem

Nu är man på banan igen. Har väl inte helt kommit igång efter min trevliga julklapp med feber och ont över allt. Det som fortfarande ger sig till känna är problemet med aptiten men det lär nog lösa sig. Har ju aldrig haft speciellt stora problem med det, snarare tvärt om...... Har däremot fått problem med min nya dator som inte vill ta emot laddning!! SUCK. Så nu kan jag använda den i 5 minuter och sedan är den död och måste vila i ett par timmar. Mycket lustig överaskning lagom till julhelgerna då allt är stängt så där alldeles extra också. Det är ju på grund av den lilla parantesen som förra inlägget inte kom in samtidigt som jag skrev det. Varje gång jag startade datorn och loggade in för att skriva färdigt så hann den stänga av sig innan jag hann spara och publicera inlägget. Kul skämt det där. Känns som om den här julen just var menad för mig.

Är som sagt dock tillbaka på banan igen och ska självklart ta igen detta. Snart dags för en tur på vattnet igen och då ska jag visa vem som Rockar Fett

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara du inte skyller på mig för jag är fan helt jävla oskyldig raring ;)



Kram

2008-12-27 @ 00:33:18
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Olga

Du är högst skylldig och mer skylldig kan du bli.... Det var du som smittade mig med den där härliga julsjukan och det är just du som ska se till att jag har det kul nu när det bär iväg....

2008-12-27 @ 00:38:34
Postat av: Emma

INTE MITT FEL..... Ja vi ska ha roligt s Du får skylla på bettan s Hon smitta mig...

2008-12-27 @ 00:40:57
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Olga

Katten på råttan och råttan på repet.....

2008-12-27 @ 00:48:47
Postat av: Emma

Ja ja ja... Fine mitt jävla fel då.. Kallas Karma asG... Jaha vad ska vi göra på båten förutom att ragga på bandet asG

2008-12-27 @ 00:58:59
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0