Jag rockar fett

Hahaha, igår bar det iväg ut på stan. Med siktet inställt på en relativ lungn kväll på Gröne Jägaren tog vi bussen in till stan. Väl på plats så blev vi nekade att komma in då polisen varit på besök och stängt insläppet eftersom dom ansåg att det var för stökigt och för mycke folk. Vi gick då vidare till Kellys och där var kön ovanligt lång så polisen hade väl gjort en ordentlig rundvandring i går. Förövrigt fanns det snutar på var och var annan tunnelbanestation vi stannade till vid samt mängder med ordningsvakter. Vi fick till och med svår att ta oss ur tunnelbanan då massa ordningsvakter blokerade vägen. Efter att ha konstaterat att det inte var någon idé att försöka komma in på Gröne Jägaren eller Kellys så tog vi tunnelbanan till Slussen.........

Jo men visst..... Det blev en kväll på Patricia som dagen till ära hade Beatch som tema. Väl framme vid dörren blev vi ombedda att visa legg!!!! Vi skulle alltså in på Patricia med 23 års gräns och vakten ber mig ta fram mitt legg!!!! ASG
Givetvis kastade jag ju upp legget med ett leende och kände att nu måste man ju vara ruggigt snygg när man som 39 åring blir tagen för ung 20 åring. ASG! Det var bara att njuta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0